Hei hei!

Fra dagen jeg bestilte gledet jeg meg og telte ned til avreise!! Jeg var s spent og gledet meg utrolig masse, kunne nesten ikke tro det nr avreisedagen nrmet seg og at jeg skulle f dra tilbake til California. Jeg snakket masse med Narin (min romkamerat) og mange av de andre jeg skulle dra med, vi laget pakkelister, s p youtubevideoer og gjorde oss klare for den store dagen.

28.juni 2017

S var dagen endelig her!! Jeg vknet grytidlig, men var vken fra frste sekund. Det siste ble pakket og jeg fikk i meg litt mat fr vi dro til Gardemoen. Inne p flyplassen mtte jeg en stor gruppe, jeg var s utrolig spent og stilte meg sammen med de jeg allerede hadde snakket med. Sammen med kurslederen vr Marielle sjekket vi inn bagasjen og kom oss til gaten. sette seg p det frste flyet og vre p vei mot Tyskland var ubeskrivelig og utrolig gy! Jeg kunne nesten ikke tro det. I Tyskland fikk vi tid til spise litt mat fr vi satte oss p neste fly som skulle ta oss til LAX. P flyet fikk vi servert to mltider, ellers s jeg p film og sov en god del. Etter nesten 12 timer i lufta var alle meget fornyd med endelig vre fremme i USA.

Ankomst i Long Beach, California

Vi tok buss fra flyplassen til Long Beach, hele turen var fylt av spenning. Det var utrolig mye spennende se, og det skjedde noe overalt. Da vi endelig ankom campus ble vi mtt av musikk, dans og veivende flagg. Det var helt spesielt komme ut av bussen og se alle de andre studentene danse, synge og juble over at vi endelig var fremme. Jeg kan ikke se for meg en bedre velkomst!! Det ble servert pizza mens vi fikk informasjon og utdelt nkler til rommene vre. Jeg og Narin hadde en god del problemer med rommet, ingen av nklene vre funket. Vi prvde bytte rom og nkler flere ganger, og til slutt kom vi oss inn. Vi sov godt etter en lang og spennende reise!

- Synne Holthe

1 kommentarer p "Avreise!! 28.07.17"

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

SYNNE HOLTHE

Hei hei! Her finner du mye informasjon om bde sprkreiser og EF. Jeg nsker dele mine erfaringer og annen info som kan gjre det lettere om du vurderer reise. Hper det er til hjelp, og husk at du kan kontakte meg om du har sprsml - Facebook/YouTube: Synne Holthe // Instagram: Synneholthe // Snapchat: Synneholtheyt

arkiv

• » Destinasjoner
  • » Long Beach

• linker

blogg.no F din egen blogg!

design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen m avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
    Bloggen ligger p
    blogg.no og annonser p bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktr for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.